Irena Ewa Idzikowska Irena Ewa Idzikowska
130
BLOG

Lecą z nieba różane obłoki

Irena Ewa Idzikowska Irena Ewa Idzikowska Kultura Obserwuj notkę 0

Lecą z nieba różane obłoki


Bogu
Bogu śpiewaj
duszo moja schowana
w róży płatkach
śpiewaj wolności
co najcenniejszą
wśród świata błyskotek
moje są  kamienie w rzece
i wszystkie kamienie z plecaka
lecz to nic to nic ja wciąż


Bogu
Bogu śpiewam
duszą schowaną
w płatkach róży
o wolności coś lekka jak lot
szczęśliwego ptaka w błękitach
przymykam oczy a z nieba lecą różane
obłoki sercom na pocieszenie


Bogu
Bogu śpiewaj
duszo moja z aniołami
gdy wesoło i smutno gdy
usiądź na kamieniu pod dębem
posłuchaj jak w trawach na skrzypkach
tańczy upływający czas a ukojeniem
wśród niepogody kołysankę
pogodnie nuci wiatr
przyjacielu usłysz


Bogu
Bogu śpiewam
w płatkach róży
schowana

 

© Rena Starska, 28/07/2016

 

 


PRZYJMIJ RADOŚĆ - ŚDM Kraków 2016

 

___________________
Fotografia własna
 

Kilka słów o mnie znajdziecie m.in na blogu autorskim >>> Dwudziesty Drugi Wiek >>> literacko-artystyczne impresje Dwa najnowsze tomiki poezji - „Latte w Kazimierzu nad Wisłą” i „Echo w bursztynie” są do zakupienia w dowolnym momencie w księgarni internetowej >>> Książki Ireny Ewy Idzikowskiej ______________________________________________________ Copyright © by Irena Ewa Idzikowska Treść literacka bloga jest chroniona prawem autorskim.  Kontakt: barwnewestchnienia@gmail.com Zapraszam serdecznie :) iei

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura