Irena Ewa Idzikowska Irena Ewa Idzikowska
112
BLOG

Agnieszka Krizel recenzuje moją poezję.

Irena Ewa Idzikowska Irena Ewa Idzikowska Literatura Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

image image

 

Miło mi poinformować o kolejnej, otrzymanej recenzji mojej poezji.
Napisała ją Agnieszka Krizel na swoim blogu o dobrej literaturze, poezji, o miłości do słowa pisanego 'Recenzje Agi'.

Tomiki poezji Porcelana i Antologia POLSCY POECI ŚLĄ RODAKOM BOŻONARODZENIOWE ŻYCZENIA

Zapraszam do lektury. Niezwykle miłej.

Proszę przenieść się za pomocą kliknięcia w link na Blog Agi...

„Porcelana” i Antologia wierszy świątecznych autorstwa Reny Starskiej.
Poetą nie jest się z przypadku :)


Dziękuję, Agnieszko! 
Bardzo Agnieszka Krizel recenzuje moją poezję.<3

Kilka słów o mnie znajdziecie m.in na blogu autorskim >>> Dwudziesty Drugi Wiek >>> literacko-artystyczne impresje Dwa najnowsze tomiki poezji - „Latte w Kazimierzu nad Wisłą” i „Echo w bursztynie” są do zakupienia w dowolnym momencie w księgarni internetowej >>> Książki Ireny Ewy Idzikowskiej ______________________________________________________ Copyright © by Irena Ewa Idzikowska Treść literacka bloga jest chroniona prawem autorskim.  Kontakt: barwnewestchnienia@gmail.com Zapraszam serdecznie :) iei

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura