Irena Ewa Idzikowska Irena Ewa Idzikowska
126
BLOG

W poezji śpiewanej mój wiersz! „Lecą z nieba różane obłoki"...

Irena Ewa Idzikowska Irena Ewa Idzikowska Literatura Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Piękny debiut...
Za sprawą Piotra Czechowskiego możecie posłuchać interpretacji mojej poezji.
Delikatne brzmienie gitary i wokal Piotra :)

Tak... „z nieba lecą różane obłoki sercom na pocieszenie"...

Posłuchajcie, proszę (wystarczy kliknąć w link)...

Poezja śpiewana - Lecą z nieba różane obłoki - Rena Starska & Piotr 'Pitson' Czechowski

Wersja wzbogacona instrumentalnie:

Lecą z nieba różane obłoki - Rena Starska & Piotr „Pitson" Czechowski & Piotr "Falcon" Gawron




________________________________________________
Tekst: „Lecą z nieba różane obłoki"
Copyright Rena Starska (Irena Ewa Idzikowska)
Muzyka i śpiew:
(C) Piotr 'Pitson' Czechowski 


image


Fragment tekstu: 

Lecą z nieba różane obłoki


Bogu
Bogu śpiewaj
duszo moja schowana
w róży płatkach
śpiewaj wolności
co najcenniejszą
wśród świata błyskotek
moje są  kamienie w rzece
i wszystkie kamienie z plecaka
lecz to nic to nic ja wciąż

(...)



Moje tagi:
poezja, poezja śpiewana, muzyka, 

Kilka słów o mnie znajdziecie m.in na blogu autorskim >>> Dwudziesty Drugi Wiek >>> literacko-artystyczne impresje Dwa najnowsze tomiki poezji - „Latte w Kazimierzu nad Wisłą” i „Echo w bursztynie” są do zakupienia w dowolnym momencie w księgarni internetowej >>> Książki Ireny Ewy Idzikowskiej ______________________________________________________ Copyright © by Irena Ewa Idzikowska Treść literacka bloga jest chroniona prawem autorskim.  Kontakt: barwnewestchnienia@gmail.com Zapraszam serdecznie :) iei

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura