Irena Ewa Idzikowska Irena Ewa Idzikowska
151
BLOG

Mam zaszczyt poinformować...

Irena Ewa Idzikowska Irena Ewa Idzikowska Literatura Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

Mam zaszczyt poinformować moich Czytelników,
że zostałam przyjęta do Związku Pisarzy Polskich na Obczyźnie z siedzibą w Londynie.

Wielki to honor dla mnie.

Z serdecznością,
Irena Ewa Idzikowska




Tagi:

literatura,
pisarze polscy,

Kilka słów o mnie znajdziecie m.in na blogu autorskim >>> Dwudziesty Drugi Wiek >>> literacko-artystyczne impresje Dwa najnowsze tomiki poezji - „Latte w Kazimierzu nad Wisłą” i „Echo w bursztynie” są do zakupienia w dowolnym momencie w księgarni internetowej >>> Książki Ireny Ewy Idzikowskiej ______________________________________________________ Copyright © by Irena Ewa Idzikowska Treść literacka bloga jest chroniona prawem autorskim.  Kontakt: barwnewestchnienia@gmail.com Zapraszam serdecznie :) iei

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura