Irena Ewa Idzikowska Irena Ewa Idzikowska
72
BLOG

Na straganie

Irena Ewa Idzikowska Irena Ewa Idzikowska Literatura Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Na straganie

to ja - wariatka -
miły mój panie
sprzedaję słowa
na małym straganie

garściami przesypuję łzy
na szufelkę nabieram złości
rozdzieram szaty na i z miłości

mam specjalne torebki 
są w nich sól i cukier 
trochę pieprzu w ziarnkach
listek laurowy i pokrzywa
wszystko co życiem nazywasz

znajdziesz tam serca 
pięknie miłością splecione
i te co rozdarte w geście rozpaczy
czy chcesz je zobaczyć

sprzedaję słowa
na małym straganie
miły mój panie


(C) Irena Ewa Idzikowska
                             30 marca 2017



Posłuchaj, proszę:

Antologia Zmartwychwstać przed śmiercią - Ryszard „Sidor” Sidorkiewicz - Miłość

Antologia Zmartwychwstać przed śmiercią - Widzę - Krzysztof Cezary Buszman



PS. Drogi Czytelniku, Jeśli chcesz zakupić wspaniałą, nietuzinkową Antologię Zmartwychwstać przed śmiercią, 
a także inne książki które wydałam i wkrótce wydam, skontaktuj się proszę ze mną poprzez e-mail:
puffinprint@gmail.com

Kilka słów o mnie znajdziecie m.in na blogu autorskim >>> Dwudziesty Drugi Wiek >>> literacko-artystyczne impresje Dwa najnowsze tomiki poezji - „Latte w Kazimierzu nad Wisłą” i „Echo w bursztynie” są do zakupienia w dowolnym momencie w księgarni internetowej >>> Książki Ireny Ewy Idzikowskiej ______________________________________________________ Copyright © by Irena Ewa Idzikowska Treść literacka bloga jest chroniona prawem autorskim.  Kontakt: barwnewestchnienia@gmail.com Zapraszam serdecznie :) iei

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura